středa 12. června 2013

Třicetidenní knihobraní (6): Kniha, při které jsem se opravdu červenala

V pořadí už šestý článek do knihobraní, které má pod palcem VeEee. Pomalu se nám blíží prázdniny a já už je potřebuju jako sůl. Tak moc se těším, až si v klidu sednu s knížkou na zahradu, sluníčko na mě bude pálit a já nebudu muset dělat nic, jen číst. :D Ale ještě to budu muset čtrnáct dní přetrpět.

6. Kniha, při které jsem se opravdu červenala


Poslední dobou se knih plných sexu roztrhl pytel. Asi za to může popularita Padesát odstínů šedi, které jsem nečetla, ale moje kamarádka si je pořídila, tak ji asi poprosím, aby mi je půjčila a já konečně pochopila, proč je z knihy tolik lidí nadšených a proč ji tolik lidí odsuzuje.

Já jsem si vybrala knihu od Jeaniene Frost První rudá kapka, která je volným pokračovaním Nočních lovců, i když u nás vyšla dávno před tím, než se začala vydávat půdovní série. Knihu jsem vybrala hlavně proto, že to byl první příběh, který jsem četla a objevil se tam sex ve větším rozsahu. Když jsem knížku poprvé četla bylo mi asi čtrnáct nebo patnáct a netušila jsem, co mě čeká, o to víc jsem pak koukala a to nejsem žádná puritánka, jen mě nikdy v té době nenapadlo, že by se sex v takové míře mohl vyskytnou i v knížce. :D

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář. :)