středa 5. června 2013

Třicetidenní knihobraní (3): Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola

Vítám vás u třetího příspěvku Knihobraní, které má na svědomí VeEee. Včera jste si přečetli o sérii, kterou asi nikdy už nedočtu a dneska vám představím knihu, kterou bych mohla číst stále dokola a vlastně to tak i trochu je - četla jsem ji už třikrát nebo čtyřikrát.

3. Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola


Minule jsem měla hned jasno a teď taky. Na knihu jsem si vzpomněla hned a je to tím, že jsem ji nedávno znovu četla, když jsem přišla z premiéry filmu, který byl taky úžasný, ani jsem nečekala, že bude tak dobře natočený.

Vybrala jsem knihu Hostitel od Stephenie Meyer. Hostitele jsem si pořídila hned po jejím vydání, kdy jsem byla stále ve spárech kouzla Stmívání a koupila jsem si knihu hlavne proto, že ji napsala Stephenie, která v tu dobu pro mě byla bohyně spisovatelů. :D Momentálně jsem vystřízlivěla a mám trochu větší rozhled a nároky na skvělou knihu. ;)

Tu knížku, příběh a postavy miluji. Taky proto bych mohla číst knihu stále dokola a dokola. Právě mám přečtenou knihu asi čtyřikrát, a čtu ji v průměru tak tři dny a to je pořádný tlouštík. Pamatuji si, jak jsem první čtení prožívala - smála se, brečela (ano, tohle byla první kniha, u které jsem brečela! :D). Jsem pyšná, že mám knihu doma i s původní obálkou, i když ta filmová je taky skvělá, ale nevyměnila bych ji a to ze sentimentálních důvodů.

7 komentářů:

  1. Hostiteľ <3 Milujem tú knihu :) Je proste dokonalá, a aj ja som pri nej prvý krát plakala :D

    OdpovědětVymazat
  2. :) táto kniha je proste geniálna
    súhlasím, aj ja som rada, že som si ju kúpila s originálnou obálkou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, knihu jsem nedávno četla a byla jsem z ní hotová, opravdu nádhera. Snad si jí někdy přečtu znovu :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem knížku četla před asi pěti měsíci a musím říct že mě dostala. Stmívání se mi moc nelíbilo, tak jsem se bala co to zase bude. A bylo to výborné. Je to prostě vynikající kniha :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :)