neděle 12. srpna 2012

Sny

Autor: Richelle Mead
Originální název: Succubus Dreams
Ze série: Sukuba
Díl: třetí
Nakladatelství: Domino
Počet stran: 280
Doba četby: 3 dny

Muži jí nedokáží odolat.
Jen jeden.
Ten, kterého chce ona.

Oficiální anotace:
Jsou dny, kdy holka neví, který problém řešit dřív. Obzvlášť to platí v případě sukuby Georginy Kincaidové, která získává energii ze svádění mužů. Na první pohled záviděníhodná schopnost ovšem značně komplikuje její vztah se slavným spisovatelem Sethem - nemůžou spolu mít sex, protože tím by ho Georgina bezděčně zabila (a to, přiznejme si, by odradilo každého muže, i zamilovaného). Navíc je Seth pohlcen prací na svém nejnovějším románu a Georgina musí zasvěcovat novou, poměrně neschopnou sukubu.

A jako by toho ještě nebylo dost, Georginu trápí děsivé sny. Někdo nebo něco ji za nocí pronásleduje, vysává jí energii a předestírá nepěkné vize její budoucnosti. Georgina hledá odpovědi u Danta, vykladače snů, který má spojení s podsvětím. Jenže jeho flirtování a šarm ji matou čím dál víc, mimo jiné i proto, že její vztah se Sethem prochází krizí.

Georgina musí zkrátka řešit hned dva problémy najednou: znovu se ujmout vlády nad svým milostným životem a vypořádat se s nepřítelem, který jí vstupuje do snů. Je totiž docela možné, že pokud Georgina neuspěje, nebude už nikdy moci klidně spát…

Stručný děj

Mohlo by se zdát, že sukuba Georgina má skvělý život - může si libovolně měnit vzhled, žije věčně,… Ale není všechno tak jak se zdá, aspoň pro sukubu, která se zamilovala do člověka, se kterým nemůže mít bližší intimní vztah a to z jednoho prostého důvodu - zabila by ho. A to se právě stalo Georgině, která se zamilovala do spisovatele Setha.

Jako bonus má Georgina sny, které je rozrušují a ubírají ji nově získanou energii. Proto vyhledá vykladače snů Danta, se kterým zjišťuje, že za sny se schovává něco velkého a nebezpečného…

Postavy

Z hlavní hrdinky Georginy mám rozpolcené pocity. Už tři díly si k ní snažím najít cestu a pořád nic, nějak se mi to nevede. Přijde mi moc roztržitá a uťápnutá. Ona si vůbec neuvědomuje, že se může udělat nejvíc sexy ženou v Seattlu.

Setha taky nemám moc v oblibě, protože mi taky přijde zakřiknutý. :D Zdá se mi to, nebo se tam nikdo neumí odvázat? :D Navíc mě fakt naštval. V duchu jsem na něj nadávala i sprostě. Kdyby řekl: ,Jo jsem chlap, potřebuju sex a bez toho to nejde.', tak bych to brala ale takhle ne. Je pro mě srab a srabem zůstane. Ať si Georgina najde někoho jiného, třeba Cartera, který na mě udělal dojem, asi jako jediný z knihy, aspoň teda zatím.

Nová, malá, nezkušená sukuba Tawny mě při četbě štvala, ale zpětně na ni úsměvně vzpomínám. Byla takový blbý tele.

Názory a dojmy

Sérii jsem začala číst kvůli fenoménu jménem Vampýrská akademie, která je mou srdeční záležitostí a nejoblíbenější upířina. Takže jsem logicky hrábla po Sukubě, protože jsem očekávala něco jako VA. Beru v potaz, že je to autorčina prvotina, je dost předvídatelná a ještě není všechno promyšleno a zatím žádné zvraty, a abych řekla pravdu, tak do budoucna ani žádné nečekám.

Přesto všechno se kniha čte dobře a je čtivá a hlavně bych ji doporučila starším čtenářům, protože se zde vyskytuje množství sexuálních scén, které mě už v prvním díle tak trochu zaskočily, protože nejsem na ně od Richelle zvyklá.

Hodnocení

Dlouho jsem se rozmýšlela, jak ohodnotit knihu. Nebylo to zrovna lehké, protože Sny se mi líbily víc než předchozí díl, ale na tři hvězdičky jsem to neviděla. Nakonec jsem se rozhodla takhle:




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)