pondělí 29. října 2012

Věty mého srdce - 6

Cílem tohoto pondělního meme je, abych ukázala jaký kousek z knihy mě zaujal a proč. Toto meme pořádá Knižního útočiště.

Magie spaluje

Ilona Andrews

Když Atlantu zalije magie, má Kate jistotu, že velmi brzo bude mít dostatek práce. Živí se totiž likvidací "následků", které po sobě vlna magie vždy zanechá. A likvidace je naprosto přesný výraz - oživlého démona k smrti neukecáte…
Vlny paranormální energie obvykle zaplavují město a zase ustupují, podobné mořskému příboji. Ale jednou za sedm let nastane čas erupce, kdy se magie utrhne z řetězu. A tentokrát Kate stojí před problémem nevídaných rozměrů. Doslova božských.
I když vše zpočátku vypadalo na obyčejnou krádež. Smečce někdo uloupil cenné mapy a Kate vyrazila po stopě drzého zloděje. Velmi brzo však zjistila, že ukradené mapy jsou pouze prvním tahem v monumentální hře, která může skončit totální zkázou Atlanty a masakrem všech živých…

Věty mého srdce

  • "Jeho veličenstvo potřebuje můžu-holku. A to já nejsem."
    "Můžu-holku?"
    "Můžu vám donést vaše jídlo, vaše veličenstvo? Můžu vám říct, jak jste silný, vaše veličenstvo? Můžu vám vybírat blechy, vaše veličenstvo? Můžu vám políbit prdel, vaše veličenstvo? Můžu...? Stojí za mnou, že?"
    "Technicky vzato by to mělo být 'mohla bych'," odtušil Curran. "Protože žádáš o povolení."
Proč jsem si větu vybrala?

Sice jsem do projektu už dávala jednu větu z Kate Daniels, ale je tam nespočet hlášek. Některé jsou lepší, jiné horší a o tohle jsem se s vámi musela podělit. Je to těď vytržené z kontextu, ale já když jsem knihu četla, culila jsem se, jak malomocná a několikrát vyprskla smíchy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)