úterý 9. října 2012

Přečteno podtrženo - září 2012

  • Máme za sebou další měsíc a tím pádem na vás čeká knižní shrnutí za září. Už jsme víc jak měsíc ve škole a poslední dobou nevím, kde mi hlava stojí. Mám tři nulté a dva odpoledňáky, chodím na zumbu a na skauta za dětma. K tomtu se musím učit, i když to až tak nedělám... tak je to vidět, budu s tím muset něco udělat...
  • Ač se sama divím, tak jsem za září přečetla stejný počet knih jako za srpen a to sedm. Nějak jsem počítala, že to bude méně. Momentálně čtu Padlí andělé a zasekla jsem se při četbě, ne že by se mi to nelíbilo, ale večer jsem vždycky tak unavená, že padnu a usnu. Dost stěžování, jde se na věc. :)
Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

MAGIE ÚTOČÍ - Ilona Andrews
Tak jsem si dala re-reading před vydáním dalšího dílu. Musím říct, že jsem si to užila stejně jako poprvé. Na další pokračování Currana a Kate. Jsem zvědavá, jak dopadla jejich večeře. Škoda že u nás ve městě není knihkupectví, jinak bych tam naklusala hned třetího.
 
Nejslabší kniha
MAYSKÉ PROROCTVÍ - Christy Readeke
Hlavní myšlenka a výběr Máyů je fakt super nápad, který osloví spoustu potencionálních čtenářů. Koho by nezajímal případný konec světa spojený s mayským kalendářem, o kterém určitě každý slyšel. Jenže zpracování už je horší a všechno dohromady ve výsledku vyjde jako průměrná kniha. Což je škoda.

Hrdinka měsíce

POSLEDNÍ PÍSEŇ - Nicholas Sparks
Já bych se sama od sebe ke knížce asi nedostala, nebo bych vůbec nevěděla, že existuje, kdybych před nějakou dobou neviděla film. Ronnie je obyčejná holka, která se musí vyrovnávat s reálnými problémy, které potkávají spoustu lidí. Líbilo se mi, jak dokázala být sama sebou, byla silná a statečná a se vším se vyrovanala skvěle, vzhledem k situaci.

Hrdina měsíce

MĚSÍČNÍ PÍSEŇ - Patricia Briggs
Vlkodlačí alfa a Mercyin soused Adam se mi zalíbil už hned od začátku. Nemůžu si pomoct a musím ho srovnávat s Curranem, i když každý je trochu jiný a má něco do sebe. I když Curran je srdce mého šampión a takovou micinku bych si taky nechala doma líbit. :)

Pár měsíce

MAGIE MRTVÝCH - Ilona Andrews
Ti dva podle mě patří k sobě a doufám, že spolu skončí. I když musím přiznat, že se mi líbí, jak nás autorka napíná a mezi Curranem a Kate to jiskří, až okolo knihy lítají blesky, navzájem se chtěj, ale nejsou spolu. To dělá knihu jinou a to se mi líbí, i když na druhou stranu skučím.


Vstříc romantice

POSLEDNÍ PÍSEŇ - Nicholas Sparks
Dlouho jsem přemýšlela, jakou knihu mám zvolit a nakonec jsem se rozhodla pro Poslední píseň. Kniha je zpoloviny o letní lásce a najdeme tu spoustu romantických chvil, ale já ji mám zafixovanou jako smutnou knihu a to kvůli jejímu konci.


Smích, prosím

MĚSÍČNÍ PÍSEŇ - Patricia Briggs
Mercy si taky rozhodně nenechá nic líbit a má pěkně prořízlou pusu. Ona už působí drsným dojmem a to hlavně díky svému povolání - automechanička -, které není typické pro ženy její tetování. Poprvé se mi stalo, že si hrdinku představuju jako modelku na obálce, ale tvůrci se fakt do modelky trefili.


Napětím nedýcháte

VIDÍM TO, CO VRAH - Jill Hathaway
Mě se kniha hodně líbila, i když konec mě trošičku zklamal. Já jsem sice tušila, kdo by mohl být vrah, ale měla jsem jen poloviční pravdu. Byla jsem hodně zvědavá, jak to nakonec skončí a docela se těším na další díl, protože Jill píše hodně čtivě.


Koukáme po obálkách

TEMNÁ AKADEMIE: VYVOLENÍ - Gabriela Poole
Ze předu - hlavní strana - obálky není až tak krásná, nic zázračného. Ale místo si tady kniha zasloužila díky hřbetu, kde je rudé oko a vypadá to

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)