čtvrtek 2. srpna 2012

Přečteno podtrženo - červenec 2012

  • Dnes je druhý den nového měsíce - a to srpna, a proto je čas na Přečteno podtrženo, které představí knihy, které jsem za předchozí měsíc přečetla.
  • Červenec utekl jako voda a půlka prázdnin je za námi. Mě přijde, jako by mi ty dny někdo ukradl. Strašně rychle mi červenec utekl.
  • Minulý měsíc jsem přečetla pouze 3 knihy, ale teď jsem si hodně polepšila. Za svůj volný čas jsem přečetla 12 knih. To jsem taky koukala.
  • Možná jste si všimli, že jsem navázala spolupráci s nakladatelství Fragment, čehož si moc vážím a mám ohromnou radost.
  • Momentálně mě nenapadá, co bych napsala, proto přejdeme k věci:
Vybíráme z těchto knih:
 

Nejlepší kniha

DIVERGENCE - Veronica Roth
Jako spousta dalších čtenářů i já jsem z této knihy nadšená. Zamilovala jsem se do stylu, jakým autorka píše. Kniha se dobře čte, všechno je promyšlené. Najdete tady vtipné okamžiky, ale i ty, kdy vám hrknou slzy do očí a tuhne vám krev v žilách.

Nejslabší kniha

PŘED PŮLNOCÍ - L. J. Smith
Stává se pravidlem, že sérii Upíří deníky obsazuje tuhle příčku. Předchozí díl byl přijatelný, příjemně mě překvapil, protože jsem si čtení užila, ale tahle kniha mě zklamala. Neobjevila se tu žádná akce a Elena mi opět brnkala na nervy.

Hrdinka měsíce

ČERNOBÍLÝ SVĚT - Kathryn Stocketová
Okamžitě jsem si oblíbila slečnu Skeeter, která se nenechala ovlivnit názory politiků a městské smetanky, a šla pevně za svým názorem i pod hrozbou smrti.

Hrdina měsíce

HŮŘ NEŽ MRTVÍ - Charlaine Harris
Příčku jednoznačně obsadil Eric, který je můj velký favorit a prostě ho žeru, ať provede Sook cokoliv. Může jí skákat klidně po hlavě a já ho budu milovat. Doufám, že se v závěru dočkám, že ti dva budou spolu...

Pár měsíce

NEMÁM ŽÁDNÉ JMÉNO - Dagmar Hilarová
Musela jsem zvolit Jiřího a Dagmar. Může za to situace, kterou byli donuceni překonat a překonali.


Vstříc romantice

NEBEZPEČNÁ LÁSKA Kateřina Petrusová
Zpočátku kniha není moc romantická, ale druhá polovina je. Budete měkknout nad Michaelem, div z vás nepokape med a neroztečete se, jak cukr na dešti.

Smích, prosím

ÚSPĚŠNÁ SMOLAŘKA - Meg Cabot
Jak bývá zvykem - Meg píše úžasné oddychové knihy, které mají úsměvných situací víc než dost.
S hlavní hrdinkou Lizzie se určitě nebudete nudit, protože s její rozevlátou povahou je magnetem na trapasy.

Napětím nedýcháte

NEMÁM ŽÁDNÉ JMÉNO - Dagmar Hilarová
Celý příběh o Dagmar byl napínavý. Doufala jsem, že všechno přežije v relativním pořádku a bez větších následků. Rozhodně vás její vyprávění nenechá v klidu.


Koukáme po obálkách

DIVERGENCE - Veronica Roth
Bez debat si Divergence zaslouží toto ocenění. Myslíte si, že na obrázku je obálka hezká? Tak to počkejte, až ji budete držet v ruce, je naprosto nádherná a stále na ni musím koukat a obdivovat ji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)