úterý 14. srpna 2012

Co si připravilo nakladatelství CooBoo

Je to už nějaký čas, kdy jsem upozorňovala na knižní novinky. A teď přináším další várku, tentokrát od nakladatelství CooBoo, které si pro nás připravilo zajímavé tituly.
Poslední dobou se u nás s knihami roztrhl pytel - to je samozřejmě dobře -, i když nestačím sledovat, co všechno vyšlo. Tady je aspoň zlomek knih, které mě zaujaly.


POSLOUCHEJ!
Sarah Dessen
Vyšlo v srpnu

Ještě vloni byla Annabel holka, co má úplně všechno - nebo aspoň tuhle roli hrála v televizní reklamě na Obchodní dům Kopf. Letos nemá nic. Nejlepší kamarádka Sophie ji opustila, rodinné štěstí ničí anorexie starší sestry a ve školní jídelně si není ke komu přisednout. Dokud nepotká Owena Armstronga. Vysoký, výrazný a hudbou posedlý Owen je polepšený mizera odhodlaný říkat lidem pravdu. Možná by Owen mohl Annabel pomoct vyrovnat se s tím, co se jí přihodilo tu noc, kdy se Sophií přestaly být kamarádky.

Od Sarah jsem četla knihu Ukolébavka, která je oddychová a nijak zvlášť nezaujme. Ani autorčin styl psaní mě moc nezaujal, ale přesto si chci knihu přečíst, protože anotace mi hned připomněla film Mluv, který se mi líbil a hlavně proto, si chci knihu přelouskat.


REZISTENCE
Veronica Roth
Vychází 17. září

Měl to být pro Tris šťastný a slavnostní den, ale všechno dopadlo úplně jinak. Po krvavé tragédii mezi frakcemi vzrůstají konflikty a nad společností se vznáší válka. Tris se musela rozhodnout už jednou - a teď ji čeká další volba. Dřívější rozhodnutí, obavy, zármutek i provinilost, to vše ji teď dostihlo a Tris nezbývá než bez výhrad přijmout svou Divergentní identitu. Dokáže se ale vyrovnat se všemi následky?

Pro mě nejvíce očekávaná kniha, na kterou se strašně moc těším. První díl se mi moc líbil a proto napjatě vyhlížím pokračování o Čtyřkovi a Tris.


LOĎ MEZI HVĚZDAMI
Beth Revis
Vychází v srpnu

Sedmnáctiletá Amy se přidala ke svým rodičům coby "zmrazený pasažér" na vesmírné lodi Universum a čekala, že se probere na nové planetě o tři sta let později. Nemohla tušit, že její spánek skončí o padesát let dříve a ona se octne ve zcela novém světě mezi hvězdami, ve světě, který si žije podle vlastních pravidel.

Amy si brzy uvědomí, že její probuzení nezpůsobilo jen selhání počítače. Někdo z pár tisíců obyvatel vesmírné lodi se ji pokusil zabít. A pokud rychle něco nepodnikne, její rodiče budou další na řadě. Proto teď musí co nejrychleji rozluštit skrytá tajemství Universa. Ale na jejím seznamu podezřelých figuruje i jediný člověk, na kterém jí záleží: Syn, budoucí vůdce lodi a láska, která přišla znenadání.

Na knihu jsem četla spoustu pochvalných recenzích a i samotná anotace mě zaujala na první přečtení. Jsem ráda za originální obálku, která je velmi povedená. Těším se, až se budu moct pochlubit s touto knihou.


NADPOZEMSKÁ
Cynthia Hand
Vychází v září

Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?

I když nejsem nijak zvlášť přívržencem andělům, série mě zaujal svou obálkou na první pohled.


ESPRESSOLOGIE
Christina Springer
Vychází 1. října

Sedmnáctiletá studentka Jane si přivydělává v malé kavárně jako baristka a časem vytvoří teorii, podle níž se charakter lidí pozná dle jejich oblíbené kávy. I jí samotné to přijde jako trochu bláznivý nápad, ale jen do doby, než dá dohromady několik párů, kterým to pak úžasně klape. V tu chvíli se z ní stává espressologická hvězda, k níž si chodí pro radu a rande lidé z celého města. Ale dokáže Jane najít životní lásku i pro sebe, nebo bude jediná, komu se štěstí vyhne?

Knihy jsem si všimla díky zajímavé obálce, až potom jsem si přečetla anotaci. Zdá se, že kniha bude zase o něčem novém, i když to bude nejspíš slaďák.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)