pátek 10. srpna 2012

30 Day Book Challenge - Den 10.

Den desátý: Kniha, která ti změnila život

Kniha: Stmívání
Autor: Stephenie Meyer
Série: Stmívání
Díl: první
Anotace:
Isabella Swanová se stěhuje do Forks, městečka ve státě Washington, kde neustále prší. Zdá se jí, že na světě neexistuje nudnější a beznadějnější místo - až dokud nepotká tajuplného a přitažlivého Edwarda Cullena, který doslova obrátí její život vzhůru nohama. Do Isabellina příjezdu Edward úspěšně tajil před obyvateli městečka svou upírskou osobnost. Ale nikdo není v bezpečí, zvláště Isabella, člověk, který je Edwardovi nejdražší. Milenci však balancují na ostří nože - mezi touhou a hrozným nebezpečím. Stmívání je první díl románové trilogie.

Tak jako u spoustu lidí i já četla sérii Stmívání a ujížděla jsem na Edwardovi. Díky téhle sérii jsem začala pořádně číst. Dříve jsem taky četla, ale sem tam něco. No a od té doby čtu a čtu... A i když Stmívání nepovažuji za nejlepší knihu, stále je mezi mými oblíbenými. I dnes si pamatuji, jak jsem byla nadšená, když jsem si knihu nesla domů a veděla jsem, že pod stromečkem na mě čeká druhý díl. A asi napořád budu mít s touto knihou spojenou vůni vánočního cukroví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)