pátek 22. června 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Slepá vášeň


Slepá vášeň

Meg Cabot

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Meg se řadí mezi mé oblíbené spisovatelky. Četla jsem od ní skvělou sérii Mediátor, sérii o Heather Wellsové a teď jsem se vrhla na další knihu a nezklamala mě.
Meg má úžasný, specifický způsob psaní, který jsem si zamilovala.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Hollywoodská hvězdička

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Skrývat
 
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Oblíbila jsem si Jacka, i když by Lou se mnou nesouhlasila, hned od začátku. Dostalo mě, jak se choval jako úplně normální člověk, i když byl zvolen mezi deset nejvíc sexy lidí světa! :D

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Kniha se velmi dobře čte. Jen co začnete číst, už jste na konci a koukáte jak zjara, že už to máte za sebou. Kniha se pro mě stala další knihou na léto, i když se příběh odehrává v zasněžené divočině Aljašky.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Příběh nemá pokračovaní.

7. Hodnocení
Kniha se mi moc líbila a proto dávám čtyři hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)