středa 30. května 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Na velikosti nezáleží



Na velikosti nezáleží

Meg Cabot

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Meg Cabot se řadí mezi moje oblíbené spisovatelky. Už v sérii Mediátor jsem si oblíbila její styl psaní, který je senzační. Proto jsem neváhala a vrhla se i na sérii o Heather Wellsové.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Kolej smrti

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Řešit
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Mám ráda Heather. Její myšlenkové pochody, které nás doprovází po celou dobu příběhu, mě dostávají do kolen. Celá série je psaná s neuvěřitelnou lehkostí, přesto se nejedná o lacinou frašku, ale příběh má i skrytý význam.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Líbil se mi konec, i když se jedná o klišoidní klišé, prostě jsem si to takhle přála už od začátku. Že to skončilo moc pohádkovsky? U jiných knížek by mi to vadilo, ale je zvláštní že tady ne.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Jedná se o poslední díl, série (zatím) nepokračuje. Byly spekulace, že Meg píše další díly, ale nevím, jak to nakonec dopadlo.

7. Hodnocení
Knihu hodnotím zaslouženými čtyřmi hvězdičkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)