čtvrtek 5. dubna 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Magie mrtvých


Magie mrtvých

Ilona Andrews

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Na první pohled mě kniha nějak nezaujala, protože mi obálka přišla taková kýčovitá. Říkala jsem si: ,Proboha, to už fakt nevědí co tam maj dávat. Proč zrovna lev?!' Víte co? Tohle přesný příklad toho, že nemám hodnotit knihu podle obalu! Nejenže kniha byla skvělá, ale i ten obal se k ní perfektně hodí, ale to pochopíte, až začnete číst. :)

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Město magie

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Bojovat
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Zpočátku jsem měla potíže zvyknout si na drsnou Kate. Ono se objevuje hodně rádoby drsných hrdinek, ze kterých se už ve třetině vyklube pěkná citlivka. Tím rozhodně Kate není a jsem za to ráda. Je to pořádná drsňácká změna. :)

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Já jsem knihou nadšená. Je to dobrá změna po knihách, ve kterých se dřív nebo později objeví romantika. Tu tady rozhodně nehledejte. V knize je obsaženo skoro všechno, jen pro romantiku nějak to místo nezbylo. Jak by řekla Kate: "Tenhle příběh má koule." Proto knihu doporučuju starším čtenářům, pro výskyt brutálních popisů scén a vulgárních slov.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Vadil mi dokrot Crest. Už od začátku mi neseděl a od začátku jsem ho podezřívala, že je to on. MALINKATEJ SPOILER! -Fajn Creste, omlouvám se ti, že jsem tě podezřívala - neudělal's to, ale stejně tě nemám ráda!-

7. Hodnocení
Kniha se mi moc líbila, o tom svědčí, že jsem ji přečetla za jeden den. Takže nezbývá nic jiného, než příběh o Kate Daniels ohodnotit pěti hvězdičkama.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)