pondělí 30. ledna 2012

Knihy v mých myšlenkách (sezóna druhá): Pravá krev - Klub mrtvých



Pátý příspěvěk do projektu pořádaný Abyss. Dnes vám přináším zamyšlení nad knihou Klub mrtvých z cyklu Pravá krev od spisovatelky Charlaine Harris.



Pravá krev - Klub mrtvých

Charlaine Harris


1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Protože mám tuto sérii rozečtenou a docela se mi líbí, tak jsem si přečetla další díly, abych věděla, jak to nakonec se Sookií dopadne.

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Záchranná akce

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Zklamat


4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Na tuhle otázku nemám jednoznačnou odpověď, ale do noty mi padl Alcide - nová postava v knize. Vlkodlak. No nějak se nám zařínají ty nadpřirozené potvůrky rozmnožovat. Nejdříve upíři, měniči a teď vlkodlaci, jsem zvědavá, co přijde dál.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Tak závěr knihy byl doopravdy geniální. Ze Sookie se nám vyklubala pořádná bojovnice. Jen tak dál, Sookie! Nenech sebou jen tak zametat.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Už jsem to psala do recenze, ale vadilo mi to, jak si Eric a Sookie vykali, když v předchozím díle si normálně tykali.

7. Hodnocení
Knize dávám dobré čtyři hvězdičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :)